Tillbaka till sök
Välkommen till Wikan

Marknadsassistent/koordinator

Marknadsassistent/koordinator

Om företaget
AVK är en global marknadsledare inom ventiler och Brandposter. AVK-ventiler ingår i vitala infrastruktursystem som omfattar distribution av vatten, avloppsrening, brand och gas. Vi strävar efter att utveckla produkter som kommer att göra skillnad nu och i framtiden, till exempel produkter som hjälper till att lösa det viktiga problemet med vattenförlust och inte minst produkter som erbjuder den mest kostnadseffektiva lösningen för våra kunder på lång sikt. AVK Sverige AB ingår i AVK Group som är ett privatägt danskt företag. Vi har över 100 produktions- och försäljningsbolag och sysselsätter cirka 4000 anställda över hela världen. På AVK Sverige säljer vi ventiler och tillbehör. I Sverige är vi cirka 15 anställda och omsätter ca 100 miljoner kronor.

Mer information om företaget hittar du på www.avkvalves.eu eller på AVK Sveriges hemsida www.avkvalves.se.

Vi växer kraftigt och utökar nu vår organisation med en marknadsassistent/marknadskoordinator. I denna rekrytering samarbetar vi med Wikan Personal.


Dina arbetsuppgifter
Som marknadsassistent/marknadskoordinator hos oss kommer du arbeta projektorienterat med uppdrag kring vår hemsida, vår produktkatalog samt bygga upp och koordinera event i vårt blivande showroom. Du kommer även att driva projekt internt för att öka vår förståelse och användning av vårt CRM system. Utveckling av vår interna kompetensförsörjning via E-learning kommer att vara ett annat projekt. Du rapporterar till vår VD och fungerar som en marknadssupport till vårt bolag i Sverige, sittandes i Hässleholm.

Din bakgrund/Dina egenskaper
Du har en eftergymnasial utbildning inom marknad med projektinriktning och du har några års erfarenhet av en liknande roll där du självständigt har drivit projekt.

Dina personliga egenskaper är viktiga för oss! Du som söker trivs att arbeta i team, innehar god människokännedom, är drivande och har ett utåtriktat sätt. Du har lätt för att se möjligheter och vana av att självständigt planera, prioritera och koordinera din dag. Dessutom är du serviceinriktad, noggrann och trivs med att supportera och hjälpa såväl kunder som kollegor.

Du har god datorvana och är van användare av Officeprogrammen, Adobeprogrammen samt affärssystem/CRM system. Tjänsten kräver att du uttrycker dig obehindrat i tal och skrift såväl i svenska som engelska då översättning av tekniska termer blir en del av din vardag.

Information och kontakt
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid hos AVK och tillsättning sker snarast efter överenskommelse. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Hässleholm.

Välkommen att söka tjänsten snarast då vi tillämpar löpande urval, sista ansökningsdag 4 oktober. Du söker tjänsten på www.wikan.se.

Har du några frågor eller vill ha mer information är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Sara Kvist, 044-590 65 12.

Välkommen med din ansökan!


Om Wikan Personal
Wikan Personal är ett auktoriserat och etablerat bemannings- och rekryteringsföretag. Med lokal förankring vill vi hjälpa företag och organisationer med kompetent och välmotiverad personal. Wikan har kontor på 15 orter i Sverige, omsätter ca 330 Msek och har omkring 700 anställda. Läs mer på www.wikan.se

Anställningsomfattning

Heltid

Anställningsform

Tillsvidareanställning

Sista ansökningsdag

2020-10-04

Tjänstgöringsort

Hässleholm (Skånes län)

Kontaktpersoner
Sara Kvist 044-590 65 12

Sök tjänsten

Är du rätt person för uppdraget? Då tycker vi att du ska söka!

Ansök nu!
Logga in Stäng

För att ge dig en bättre upplevelse av våra webbplatser placerar vi cookies på din dator, telefon eller läsplatta.

Jag förstår